Přeposlat Více než polovina Čechů by při nákupu sáhla po notebooku Lenovo

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Více než polovina Čechů by při nákupu sáhla po notebooku Lenovo

18.08.2015 | Tisková zpráva | Aktuality, recenze | Komentářů: 1 |

Podle letošního průzkumu povědomí o značce dosahuje spontánní znalost značky Lenovo v oblasti notebooků 67 %. V této kategorii je tak nejvíce známou značkou v České republice. Podpořená znalost notebooků Lenovo pak dosahuje téměř 90 %. Znalost značky Lenovo navíc kontinuálně roste již od konce roku 2009, kdy společnost uvedla na český trh řadu notebooků IdeaPad určenou pro domácí uživatele.

Více než polovina Čechů by při nákupu sáhla po notebooku Lenovo

„Jak ukazují výsledky průzkumu, zlepšuje se průběžně nejen znalost značky Lenovo, ale také uživatelská zkušenost a loajalita k notebookům Lenovo napříč všemi věkovými kategoriemi, což nás velmi těší,“ říká Lucie Hajdová, marketingová manažerka Lenovo Česká republika.

Lenovo i nadále patří mezi tři nejpoužívanější značky notebooků v České republice. Respondenti hodnotí značku Lenovo zejména jako důvěryhodnou, inovativní a kvalitní. Velké množství uživatelů, kteří již vlastní notebooky Lenovo, je s jejich používáním velmi spokojeno a dokonce 76 % z nich by doporučilo tuto značku svým přátelům a známým.

Více než polovina Čechů by při nákupu sáhla po notebooku Lenovo

Nový notebook? Lenovo

Ve srovnání s loňským rokem si Lenovo výrazně polepšilo ve spotřebitelských preferencích při výběru nového notebooku. Celkem 54 % respondentů spontánně označilo Lenovo jako první značku, o které při nákupu nového notebooku uvažují.

„Neustále inovujeme a rozšiřujeme produktové portfolio, abychom našim zákazníkům mohli nabídnout ta nejvýkonnější a nejmodernější zařízení. Letos jsme například představili novou generaci vybraných notebooků řady ThinkPad,“ doplňuje Lucie Hajdová.

Více než polovina Čechů by při nákupu sáhla po notebooku Lenovo

Průzkum povědomí o značce zpracovala pro společnost Lenovo agentura TNS Aisa. Proveden byl na reprezentativním vzorku 600 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Více než polovina Čechů by při nákupu sáhla po notebooku Lenovo


počet příspěvků: 1

Lajner

20.08.2015 v 22:45

E-130 behem dvou let tri mesice v servisu, vymeny disku, vada displeje, zakladni desky; pote dalsi vada zakladni desky a sdeleni o propadnuti zaruky o sest dni - dny u dodavatele a na poste se nepocitaji - ac jsem byl fanda teto znacky, ted mi na oci nesmi!!!8 litru rocne za pouzivani- nepouzivani notasu je docela slusny komfort!

Odpovědět

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.