Přeposlat Notebook Lenovo by koupilo dvakrát více lidí než před dvěma lety

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Notebook Lenovo by koupilo dvakrát více lidí než před dvěma lety

09.03.2016 | Tisková zpráva | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Podle letošního průzkumu povědomí o značce dosahuje spontánní znalost značky Lenovo v kategorii notebooků 75 % a je tak nejznámější značkou těchto zařízení u nás. Podpořená znalost značky v této kategorii dokonce překročila hranici 90 %. V segmentu tabletů si značku Lenovo vybaví téměř dvakrát více lidí než před dvěma lety, avšak největší nárůst tohoto ukazatele zaznamenává Lenovo v kategorii mobilních telefonů. Ve srovnání s loňským rokem vzrostla spontánní znalost značky o 20 procentních bodů, podpořená znalost navíc dosahuje necelých 80 %.

Notebook Lenovo by koupilo dvakrát více lidí než před dvěma lety

„Lenovo je v segmentu notebooků a tabletů stabilní a zavedenou značkou. Kategorie mobilních telefonů je pro nás od podzimu 2014, kdy jsme tyto produkty oficiálně uvedli na český trh, velkou výzvou. Jsme proto rádi, že se tak rychle dostávají do povědomí zákazníků,“ uvádí Lucie Hajdová, marketingová manažerka společnosti Lenovo v České republice.

Notebook Lenovo by koupilo dvakrát více lidí než před dvěma lety

Sázka na více režimů

Podle výsledků průzkumu TNS Aisa znají tři čtvrtiny dotázaných lidí notebooky značky Lenovo. Oproti loňskému roku vzrostla spontánní znalost značky o 8 procentních bodů. Téměř dvě třetiny respondentů označilo Lenovo jako první značku, o které při nákupu nového notebooku uvažují, což je skoro dvakrát více než v roce 2014. Stále více populární jsou také vícerežimové notebooky, s těmi mají zkušenost necelé čtyři pětiny respondentů. Do této kategorie spadají i zařízení z rodiny Lenovo YOGA se svým nezaměnitelným designem a čtyřmi různými režimy použití.

„Koncept YOGA stírá hranice mezi kategoriemi notebooků a tabletů a umožňuje uživatelům flexibilnější práci při využití více režimů použití. Těší nás, že více jak polovina respondentů zná notebooky řady Lenovo YOGA. Nejvíce osobních zkušeností s nimi mají mladí lidé do 26 let, kteří je mohou využít například při studiu nebo na cestách,“ říká Lucie Hajdová.

Lenovo dlouhodobě zlepšuje svou pozici na trhu i v kategorii tabletů. Spontánní znalost značky vzrostla za poslední dva roky z 36 na 62 %, podpořená nyní dosahuje 83 %. Ve srovnání s obdobím před dvěma lety si Lenovo také výrazně polepšilo ve spotřebitelských preferencích při výběru nového tabletu. Jako první značku, o které by při nákupu nového tabletu uvažovali, označila Lenovo více než polovina respondentů, tedy téměř pětkrát více než v roce 2014.

Třetina lidí uvažuje o telefonu Lenovo

Z průzkumu dále vyplývá, že největší nárůst ve znalosti značky zaznamenává Lenovo v segmentu mobilních telefonů. Ještě v loňském roce by o nákupu smartphonu Lenovo uvažovala pouze desetina uživatelů. V současnosti nad tím přemýšlí již necelá třetina. Nejčastěji uživatelé hodnotí mobilní telefony Lenovo jako moderní, elegantní a cenově dostupné. Portfolio společnosti Lenovo v tomto segmentu zahrnuje jak prémiové a stylové produkty, tak i smartphony s velkou výdrží na baterii. Uživatelé si mohou vybrat například VIBE S1 s unikátním duálním seflie fotoaparátem, multimediální smartphone VIBE X3 nebo VIBE P1 s mimořádnou výdrží na baterii. Novinkou jsou zařízení řady Lenovo PHAB, která v jednom zařízení spojují vlastnosti telefonu a tabletu.

Notebook Lenovo by koupilo dvakrát více lidí než před dvěma lety

O průzkumu

Průzkum povědomí o značce zpracovala pro společnost Lenovo agentura TNS Aisa. Proveden byl v lednu 2016 na reprezentativním vzorku 300 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Notebook Lenovo by koupilo dvakrát více lidí než před dvěma lety


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.